dinsdag 6 november 2018

Winter Wishes...


De Crafter's Inspiration lag hier weer op de mat en dat is elke keer zo'n genot.... want het tijdschrift is superleuk om door te lezen en alle tutorials die erin staan. Maar je krijgt er ook leuke materialen bij voor sommige van de Tutorials. Deze keer zit er een leuk kerst stencil bij dus daar wilde ik gelijk mee spelen. Dus een tag opgezocht die ik ooit met de Silhouette Cameo heb uitgesneden. Ik heb met de Spectrum noir inktool en de Harmony blauwe tinten eerst de label gekleurd met de lichtste kleur.

Daarna ben ik de Texture paste van Dutch Doobadoo op gaan zoeken en heb deze met het stencil gebruikt. En het even gedroogd met de Heat embossing tool.

Hier boven zie je het resultaat iets beter. Het ligt er mooi boven op.

Daarna ben ik de label verder gaan kleuren met de 2 andere blauw tinten uit de Harmony serie.

Er zaten ook super leuke stempeltjes bij de Crafter's Inspiration en die moest ik natuurlijk ook gelijk gebruiken.

Ik heb ze gestempeld met de Spectrum Noir Finesse waterproof inkpad. En ingekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en waterbrush.

Daarna nog een lintje en strikje erop en mijn label is klaar.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. What a wonderful tag! The background that you created with the stencilled texture paste and beautiful blue shades of ink is amazing 😁. Thanks so much for joining in the fun at Simon Says Stamp Monday Challenge! J 😊 x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria,
    wat heb je dit mooi gedaan! Geweldige achtergrond en leuk dat je laat zien hoe je het hebt gedaan. Dank je wel voor het meedoen bij CHCN!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful tag, love the stencilling and the shading, thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge, hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria