woensdag 7 november 2018

Merry Christmas...


ohh ik heb echt veel te veel lol met de alcohol inkies op het moment. Vandaag deze achtergrond gemaakt met van de Etos 96% gedenatureerde alcohol ipv alcohol blending solution. Dit stinkt ook flink minder!! ook wel belangrijk vind ik! want die andere stink echt vreselijk.
Maar dus daarmee de achtergrond gemaakt en toen het droog was heb ik de Crafter's Companion Snowflake folie erover gewreven en er snel afgetrokken. Net als een pleister zo trek je het eraf!

Het mooie metallic paarse karton en de zilver heb ik gebruikt voor de mallen en om de achtergrond te matten.
De tekst is van de Sara's Signature Winter Wonderland Yuletide sentiment.
De sneeuwsterren komen van de Gemini Sparkling Snowflakes 1 en 2.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

1 opmerking:

  1. This is a beautiful creation with stunning details - thank you for joining us at Penny's Paper-Crafty this week and good luck - Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria