donderdag 29 november 2018

Believe...

Nou toch nog maar een kaartje met de mooie Sara's Signature Enchanted Forest Collectie.
Het is moeilijk om deze collectie op te bergen want hij is echt superleuk en ik hou ontzettend van fantasie figuurtjes dus BINGO voor mij hahahahaa
Hieronder zie je een snel clipje van toen ik alles op me desk had liggen. 

De embossing mal heet Dreamland en ik ben gaan kleuren met de Spectrum Noir Sparkle pennen en de Craftmat en de inkttool van SN.

Allereerst ben ik begonnen met het groen aan te brengen met de inkttool, SN Sparkle pen en rozen glycerine.

Daarna heb ik alles wat wit was licht blauw gemaakt en daarna de randen met paars bewerkt.

De buitenranden heb ik daarna bewerkt met de zwarte SN Sparkle pen.
Met de waterbrush heb ik daarna waterdruppels erop gespetterd  en opgedept met een tissue , om de gebleekte vlekjes te maken.

Ik heb met zwart karton de elfjes van de Frolicking Fairies mallen set uitgestanst en de tekst is van de Fairy wishes uitgestanst in de kleuren paars mirror, zwart en zilver glitter. Met de Clear Sparkle pen heb ik de vleugeltjes van de elfjes en de vlindertjes lichtjes gekleurd. Helaas zie je dat niet op de foto.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenge....




hugs Ria


3 opmerkingen:

  1. goede uitleg! Mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet bij Creative Knockouts Challenge blog
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty, like the purple and the fairy is so wonderful. Thanks for sharing with us at 4 Crafty Chicks.

    Leanne DT/4CC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is lovely. Thanks for sharing the wonderful instructions of how you created this work of art. Thanks also for joining us at Penny's this week. DT Kathy [myasperations.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria