zaterdag 10 november 2018

Dreams...

Ik was wat aan het bloghoppen vanavond en zag een leuke sketch challenge dus hopla spullen opzoeken en gaan met die banaan :) 
een passe partout kaart gepakt en die gebruikt als malletje met de Spectrum Noir Sparkle pennen en rozenglycerine op de SN craft mat en inkt tool.

ik heb 2 kleuren gebruikt de Heather en Deepest Ocean. Die zijn zo mooi samen.

in mijn dt pakket van Crafter's Companion zat ook deze gave boom mal de Everlasting Tree uit de Sara's Signature Enchanted Forest collection. Ik heb hem uitgestanst met de Gemini en het papier is van de A4 Luxery Mat mirror paperpack dat heb ik ook gebruikt voor de tekst later en om de kaart te matten.

Ik had maar een halve boom nodig dus heb ik hem maar half op het karton geplaatst en zo uitgestanst.
En dit is dan het kaartje als het af is. Ik heb de tekst van de Fairy Wishes gebruikt en de Frolicking Fairies. Die zijn zo grappig. 



Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria


11 opmerkingen:

  1. Delightful make and such great colours too

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, what an amazing card! The design, cardstock and colours looks so magical 😀. Thanks so much for joining in the fun at Simon Says Stamp Monday Challenge! J 😊 x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your inky sky is fabulous! Beautifully done! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful scene! I love all the purples you applied. Great night sky! Thank you for joining us over Simon Says Stamp Monday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful card ! Your night sky is fabulous and perfect to highlight this gorgeous enchanted tree. Lovely fairy silhouette too. A wonderful take on our challenge ! Thanks so much for sharing and for playing along at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! I love that sky behind your fairy - it's magical. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. FAB card and I applaud the use of the purple metallic die

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your take on the metallic challenge! So gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love that you chose purple as your metallic, works so beautifully with the colours of your ink blending. Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria