zondag 4 november 2018

Thanks....

Ik ben gisteren weer lekker bezig geweest met de Alcohol ink en blending sollution en deze keer gekozen voor paars en groene tinten. Toch wel mijn favorieten hahaha Toen de alcohol ink droog was heb ik er de Snowfall Folie van Crafter's Companion over gewreven en hier en daar zie je nu de glinstering van de folie.

Ik heb de Sheena Douglass -A little bit Sketchy- Daisies gestempeld met de Spectrum Noir Finesse waterproof ink en daarna ingekleurd met de Spectrum Noir Aquamarkers.

Als laatste heb ik ook nog de Clear overlay Sparkle pen van Spectrum Noir gebruikt op de bloemblaadjes. Dat kan je goed zien op de onderste foto's. De tekst is ook van Crafter's Companion.



Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....





hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ria. Je hebt een mooie aparte achtergrond gemaakt voor de leuke bloem. Geweldig! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ria the background behind your gerbera daisy is just beautiful - I love the added sparkle too. Thanks for playing along with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria