zondag 18 november 2018

The best way- kadokaartje

 Omdat ik niet echt iets moest maken voor DT werk ben ik maar gaan zoeken naar een leuke sketch. Lijk wel of ik dat elke zondag doe hahahaha Dus deze keer een leuke sketch van Freshly made sketches.

Ik heb mijn achtergrond gemaakt op Sheena Douglass white stamping card en gekleurd met de Spectrum Noir Sparkle pennen, Rozen glycerine Sn inkt tool en waterdruppels gemaakt met de waterbrush. Om de sketch te volgen had ik een klein stukje nodig maar dacht eerst daar de tekst op te maken maar uiteindelijk maar de 3D embossing folder Christmas Village gebruikt met de Gemini en daarna lichtjes opgeschuurd met een schuurblokje. Stikrandje erom heen en een stukje lint.

De binnenkant was wel erg leeg en omdat het niet zo'n groot kaartje is heb ik er een kadokaartje van gemaakt waar je een giftcard in kan doen voor de kerst of een winter verjaardag als je het labeltje weg laat. Tekst is van de Christmas Cheer stempelset cc-st-cc

Ik wil meedoen met de volgende challenges...
http://pileitonchallenge.blogspot.com/2018/11/pile-it-on-148-pets-andor-favorite-way.html I am liking the ink colouring more and more, making my own backgrounds this way. Maybe because I have been colouring stamps for more then 12 years?

hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. What a stunning card! Love the gorgeous colors and pretty blending. So pretty on the inside too. Glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful! I love the pretty shades of blue and purple. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing card! I really love this blue-purple color and 3d embossed piece. Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card!
    Thanks for playing at Pile It On!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria