donderdag 22 november 2018

Inspire...


Voor vandaag heb ik deze label voor jullie met de mooie Enchanted Forest collectie. De Ornate Tag is van Sheena Douglass...Ik heb eerst de Ornate Tag uitgestanst en daarna de embossingfolder Toadstool garden door de Gemini gedaan. als je dit andersom doet dan verdwijnt er een hoop van je embossing. Daarna heb ik de Tag gekleurd met de Spectrum Noir Harmony Inkt pads en de Imaginations Craft wax. De Tekst is van de Fairy Wishes set en in het zwart en goud uitgestanst om diepte te maken. De elfjes van de Frolicking fairies zijn in het zwart uitgestanst. Ik heb de groene tag daarna op zwart karton geplaatst en het rondom uitgeknipt.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Beautiful embossing and love diecuts. Thanks for sharing with us at Crerative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely tag,who doesn't love a fairy thanks for joining us here at Penny's challenge Lyn DT x.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria