vrijdag 9 november 2018

Believe....


De Sara's Signature Collection Enchanted Forest is echt super leuk. En de Fairy Wish stempel/mal set is perfect om Eclipse kaarten mee te maken.
Eerst heb ik een achtergrond van Alcohol inkt gemaakt samen met mijn airbrush.


Dan laat je het even opdrogen en toen ben ik er met de Crafter's Companion Goud Folie overheen gegaan. Ik heb een gebruikt stukje folie gebruikt waar al een patroontje in zat van een transfer die ik al eens heb gebruikt. Nu krijg je dat patroontje terug te zien op je alcohol ink werkje. Dus je hebt er dubbel plezier van.


Omdat ik een Eclipse kaart wil maken heb ik gekozen voor de Mallen en stempel set Fairy Wishes. De mal teksten zijn hier perfect voor. 

Je snijdt de mal uit met de Gemini. En je snijdt hem ook uit wit karton 5x. Daarna lijm je ze allemaal op elkaar en de alcohol inkt versie komt bovenop.


Ik heb een stikrandje rondom de achtergrond gedaan daarna gemat op zwart karton en daarna op het wit. Plak de believe tekst op zijn plaats en snij een zwart elfje uit de Frolicking Fairies en plak die op de kaart. En dan is je kaartje af. Je kan hem natuurlijk nog verder opleuken met parels of sequins maar ik vind het voor vandaag wel genoeg.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....




hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. WOW!!! That background looks stunning! Love the colour combo and stamped texture. I think that exactly what it would look like if you were a fairy flying around in a flower garden.
    Thank you for sharing your talent with us at CRAFTY CATZ. Best of luck with your entry! Nick
    PS Have you seen that we are looking for some new DT members?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card love the wording really stands out, nice job - Megan, DT at Happy Craft Challenge, anything goes https://thehappycraftchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria