donderdag 8 november 2018

Dreams.....


Vandaag begon niet echt geweldig voor mij, want werdt wakker met enorme hoofdpijn. Dus asperine erin en alles maar op halve kracht doen. Na de lunch was ik lekker op de bank gaan liggen om te slapen samen met mijn puppie Summer :) en toen na een poosje ding dong......
 En daar was een mooi DT pakket van Crafter's Companion met de nieuwste Sara's Signature collection Enchanted Forest..... Whoohooo zoo mijn ding al die fantasy figuurtjes hehehehe dus even alles zitten bekijken en gelukkig was mijn hoofdpijn flink gezakt door het slapen. Dus vanmiddag lekker nog wat tijd in de Purplelicious Kingdom doorgebracht en aan het eerste kaartje begonnen.

Er zitten super leuke stencils bij, en nu heb ik niet zoveel ervaring met stencils maar met de mooie Spectrum Noir Harmony inkten erbij komt het allemaal wel op zijn pootjes terecht. Lekker gewerkt op de CrafMat van Spectrum Noir zodat mijn snijmat is lekker schoon blijft. Hieronder het resultaat van de 3 verschillende blauw tinten. De stencil heet Droplets.


Ik heb een cirkel uitgesneden met een ronde snijmal met een stikrandje (geen idee meer welk merk dit is, ik bewaarde nooit de verpakkingen) Maar ook deze kleur je met de blauwtinten Harmony inkt pads met kleine ronde bewegingen breng je het aan met de Spectrum Noir Inkt tool. 


Ik was super blij met de leuke Embossing poeders die er ook in mijn pakket zitten want het zijn lekker vrolijke kleurtjes. Dus de Vleugeltjes uit gestanst met de Gemini Go (echt die wil ik nooit meer missen!! zo handig als je kleine dingetjes moet snijden) Dus de stansjes nat gemaakt met de Spectrum Noir watermerk inktpad (voor embossing) en toen de vleugeltjes in beetje bestrooid met het aqua poeder. En toen met de embossing heat gun mooi laten smelten. Kan perfect op je craft mat want die is heat resistance.


De vleugeltjes zijn van de Enchanted Forest Shine Bright mal en stempel set. Eerst heb ik de boom tak met de Spectrum Noir Finesse waterproof inktpad gestempeld op de cirkel die ik eerder heb gemaakt en gekleurd. Daarna heb ik ook het bij behorende elfje uitgestanst en deze met de vleugeltjes op de cirkel geplakt zodat het lijkt of ze op de gestempelde tak zit. Ik heb de 2 vleugeltjes op elkaar gelijmd en de bovenste een beetje opgebold voor het 3d effect.


zo ziet het eruit vanaf de zijkant en als het straks op de kaart komt. Ik heb met de waterbrush nog wat spetters aangebracht op het achtergrondje. En die weer opgedept met een tissue. Ik heb ook nog het sterretjes stempeltje gebruikt op de cirkel en die ook gedaan met de blauwe embossing poeder net als de vleugels.


 Daarna heb ik de achtergrond die ik heb gemaakt met het stencil, ik heb gekozen voor het A4 luxery glitter cardstock in het aquablauw.
Dit heb ik met de Crafter's Companion Fingerlift tape op mijn blanco kaart geplakt. Dit tape is superhandig als je vingers niet meer zo goed meewerken zoals de mijne door de artrose. Er zit een fijn randje aan de tape wat je zo makkelijk van je papier kan liften en dan hopla plakken maar.
Ik had het achtergrondje ook nog een stikrandje gegeven voor ik het op heb geplakt. Daarna heb ik een stukje lint en kant uit mijn verzameling gezocht wat er perfect bij paste. Vastgemaakt met een plakbandje aan de achterkant. Daarna de Cirkel met het elfje erop geplakt met de Crafter's Companion Foamtape zodat het er wat hoger op komt te liggen. Een leuke strik maakt het af vindt ik altijd. Oops bijna vergeten om een tekst erop te doen. Gelukkig zat er een super mooie set in mijn pakket met hele grote tekst mallen en stempels Fairy Wishes (zo in love hiermee Ik hou van teksten) Dus de Dreams mal uitgestanst met het mooie Luxery Mirror cardstock ook deze is met de Gemini Go gedaan en daarna op de kaart geplakt. En toen was mijn kaartje af. Super blij en ik doe vannacht geen oog dicht door alle ideetjes met mijn dt pakket ;) hahahahahaa


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....





hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. This is so pretty. Love the delicate elements you have added.

    Great to see you playing along with us at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so pretty Ria - love the colour scheme - thank you so much for playing along at fab'n'funky this week hugs Judith x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card with fantastic monochrome colors and beautiful image...thank you for joining us at AUD SENTIMENTS challenge this week ,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Ria! Bedankt voor je deelname bij As you like it.

    Groetjes,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely card and a fabulous background you've created for it.
    Hugs
    Annette - Netty's Cards
    xx
    Proud to design for :
    Lili of the Valley,
    Dies to Die For,
    As You Like It Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria