dinsdag 13 november 2018

Flowers are like friends....


Er was gisteren een facebook Live van Sheena Douglass en vond de kleurtjes die ze gebruikte zo mooi maar ja die had ik dus niet allemaal van de Spectrum Noir Harmony inktpads dus vandaag maar gedaan maar dan met de Spectrum Noir Sparkle pennen want die had ik wel in de juiste kleurtjes om de label te kleuren :)  De stempel is van de Gemini Stamp and Die set Poppies. Waar ik dus alleen de stempel maar van heb gebruikt. De label is de mooie Ornate Tags van Sheena Douglass. En de tekst is van de Wisteria stempelset van Sheena Douglass serie A little bit sketchy.... Ik heb de stempel in gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden...

Ik wil meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

9 opmerkingen:

  1. Beautiful tag! Thank you for joining us at Try It On Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are really lovely colours that you have used on this super tag, really lovely image and a great sentiment.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful Poppy tag, how special to receive it on a gift, many thanks for joining in with our 'Poppies or Red' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgous Tag, love it

    Thank you for joining us at TRY IT ON TUESDAY

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful tag and a lovely sentiment. Thank you for joining us at Try it on Tuesdays.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a pretty tag! The poppies look beautiful and I love the text that you used, so true 😀. Thanks so much for joining us at Try it on Tuesday! J 😊 x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great color on your lovely project, thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What an amazing tag! Thank you for sharing with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria