vrijdag 2 november 2018

Wild and free....

Ik ben gisteren weer begonnen met het plaatsen van WIP foto's op mijn facebook tijdlijn dus als we vrienden zijn daar heb je de meeste foto's wel gezien.
Achtergrond gemaakt op de Spectrum Noir Craft mat met de Spectrum Noir Harmony inkpads en inkttool.

Daarna met de Spectrum Noir Mister super nat gemaakt, en het met de embossing heattool op laten drogen.

Daarna de Crafter's Companion In the garden 3D embossing folder door de Gemini Machine gedaan.

Met dit als resultaat. Sorry voor de verkleuringen in het werkje maar soms scheen het zonnetje een beetje en soms was het donker helaas.

Schuur het werkje een beetje op met een schuurblokje.

Daarna ben ik er lichtjes overheen gegaan met mijn inkttool en de Imagination Crafts Starlights wax. White Gold. Ik schuur het papier dan altijd lichtjes op zodat die puntjes meer goud oppikken en er meer uitspringen. Zoals je hieronder kan zien. Het volgende wat ik dan doe is een stikrandje om het werkje heen maken met de hand.


Daarna heb ik met transfers uit de Sara's Flutterby Collection en Goud Crafter's Companion Folie de transfers op donker grijs karton gewreven. En dan plak je het inktwerkje erop en je kaartje is klaar.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...


hugs Ria

1 opmerking:

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria