zaterdag 10 november 2018

May all your wishes come true....

Door het uitzoeken van mijn hobbykamer heb ik ook een stapel passepartou kaarten gevonden die leuk waren om kaarten mee te maken in de jaren 90 ofzo hahaahaha maarja om ze weg te gooien is ook weer zonde dus gebruik ik ze nu maar als malletjes om mee te kleuren met de mooie Spectrum Noir Harmony inktpads.
Als eerste heb ik de mal en het papier met plakband vastgezet op mijn Spectrum Noir Craftmat.

Daarna heb ik de Harmony Honeypot opgebracht met de SN inkttool. 

De 2de kleur is de Harmony Chinese red.

En de laatste kleur is de Harmony Bordeaux. Zoals je ziet heb ik hier alleen de rechterboven kant er een beetje mee gedaan.

Nu heb ik met de Crafter's Companion waterbrushpen er water op gespetterd.

En opgedept met een tissue zodat er gebleekte vlekken ontstaan op je werkje.

Nou had ik hem zo kunnen gebruiken op de witte basiskaart. Maar helaas heb ik hierna verschillende verkeerde keuzes gemaakt en heb ik de vierkant uitgesneden en hem op een andere manier gebruikt hahahaahaha.  Zoals je hier beneden nu ziet heb ik de leuke Believe stempel gebruikt uit de Sara's Signature Enchanted Forest Collectie. Ook de tekst stempel is uit deze serie en komt uit de Fairy wishes stempel en mallen set. De kleine stempeltjes zijn van de Magical Elements ook uit de Enchanted Forest collectie. Echt een super collectie en zeker een MUST HAVE!!!!


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Lovely card and background is awesome. Thank you for sharing it with us at Crafting with Dragonflies WynnDT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card! I love the colors & the inking techniques. Thanks for joining us at Crafting with Dragonflies! Best, CG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Crafting with Dragonflies. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria