vrijdag 19 oktober 2018

You Are Amazing.....


Ik ben weer is lekker aan de slag geweest met mijn Spectrum Noir aquamarkers en heb eerst de mooie Love Blossoms stempel gestempeld met versamark en goud geembossed. Daarna deze ingekleurd met de Aquamarkers toen dit droog was heb ik de achtergrond gemaakt met de aquamarkers en een stukje Mica/Acetate en iedere keer een beetje inkt en water op het plastic gedaan en dit rondom de bloem gedrukt en zo de achtergrond gecreerd. De vlinder is van de Die'sire beautifull butterflies en gekleurd met sparklepennen en water om de kleur wat te verzachten... De andere mal is van de Glamour collectie en heet flourishing corner...


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....


hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. oh this is lovely Ria love the gold embossing and thanks for sharing at crafty catz dont forget we have a Dt call running if your interested please check it out.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous card Ria - the gold embossing is so striking with these bright colours thank you for playing along at fab'n'funky this week hugs Judith x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria