vrijdag 26 oktober 2018

Don't stop the music.....


oh dit lijkt toch wel heel erg op een kerstkaart terwijl het dat niet zou moeten zijn hahahahaha. De stempel is Floral Dance van Crafter's Companion die ik heb gestempeld met de Spectrum Noir Finesse Noir Black alcohol proof dye. En ik heb gekleurd met de Spectrum Noir Alcohol markers. De achterkant is gemaakt met de nieuwe Spectrum Noir Harmony water reactive dye ( Seal Brown)

Voor de rest heb ik de kaart simpel gehouden met alleen een kronkel dubbel stikrandje erom heen.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

1 opmerking:

  1. Heel mooi! Love the stitching, such a nice touch. Thanks for sharing your card with the Daring Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria