dinsdag 16 oktober 2018

Birthday Wish...


Ik heb van de week lekker zitten kleuren met mijn Spectrum noir Aquamarkers en koos deze digistempel van Ching Chou Kuik die ik al had uitgeprint op Neenah Desert Storm kraft papier.  Wilde er geen al te drukke kaart mee maken dus gekozen voor de mooie Crafter's Companion In the garden 3d Embossing folder. En deze gekleurd met de Spectrum noir Sparkle pen Fig en daarna ben ik er nog even overheen gegaan met de Imagination Crafts Starlights wax dark orchid om het een beetje extra glinster te geven. Als je dit aanbrengt met een sponsje dan kan je het beter erna even opwrijven met een stukje keukenpapier. 

Ik wil graag meedoen met de volgende challenge....

Hugss Ria

7 opmerkingen:

  1. What a pretty card - love the purple!! Thank you for joining in my challenge at Crafty Cardmakers this time.

    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the embossing...colors. Thank you for joining us at The Crafter’s cafe challenge
    Varsha DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the embossing, beautiful card. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Feminine" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card and a lovely embossed background. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card! Thanks for sharing with us at Incy Wincy Designa Challenge. Hope you'll link up again. Francesca - Card & Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful - love your embossed background.

    Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria