donderdag 25 oktober 2018

The world...




Ik ben voor vandaag maar van het thema van de maand afgestapt want hoeveel Shakerkaartjes kan je hebben he ;) hahahahaha Dus vandaag een heel ander kaartje gemaakt met de Nieuwe Gemini Create a card Cogs patchwork mallen. Deze is vooral leuk om een mannelijke kaart te maken. Aangezien ik dat niet zoveel doe, vond ik het best wel moeilijk hahahah maar ja je moet jezelf afentoe uitdagen...
ook heb ik de 3d embossing folder van Sheena Douglass- Clockwork daisies gebruikt en alles gekleurd met de Imagination crafts waxen.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Great card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow I love this love embossing and the colour thanks for sharing at craft this week and good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thank you for joining us at As You Like It, Jayne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria