woensdag 31 oktober 2018

Met oprechte deelneming...

tja soms moet je ook wel is een kaartje maken waar je helemaal geen zin in hebt en stap je maar de winkel in om er 1 te kopen dus vandaar maar eentje gemaakt voor op voorraad te hebben.... dus hopelijk voorlopig niet nodig!!!
Ik heb de Spectrum Noir Craft mat met de Harmony inkpads en Sheena Douglass white stamping card gebruikt en de nieuwe Inkttool van Spectrum Noir om de inkt op het papier aan te brengen.

Daarna met de Spectrum Noir mister besproeit met water en dat opgedept met een tissue, en even droogblazen met de embossing heattool.


Daarna heb ik de mooie Winter trees van Sheena Douglass erop gestempeld met de Spectrum Noir Finesse Noir Black. En er een mooi stikrandje omheen...
En dan is dit het eindresultaat. Ik heb de  Die'sire Edge'ables met oprecht deelneming randmal gebruikt. En het kaartje voor de rest simpel en rustig gehouden.




Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...


hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Very pretty! Thanks for joining us at Die Cuttin Divas this week.

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a different layout but a great result. Thanks for sharing at ATSM this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The background on your tree panel looks fab.
    Thanks for sharing with us at ATSM. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria