maandag 29 oktober 2018

I love you....

Ik heb vandaag maar weer is mijn airbrush aangesloten. Die heeft echt jarenlang niks gedaan denk ik ;) en vandaag mag die alleen lucht verplaatsen terwijl ik werk met Alcohol inkies op Yupo papier. hahahahaa
Toen het droog was heb ik er de goudkleurige folie van Crafter's Companion op gewreven. Ik heb een oud stukje gebruikt waar ik al eens een achtergrond mee heb gemaakt met de originele transfers. 


En nu zitten er hier en daar stukjes goudfolie op het inkpatroon.

Hieronder zie je het beter. Bovenin zie je iets van het patroontje terug komen :)


Dit is het kaartje als het af is. Ik heb er een Eclipse kaart van gemaakt en daarvoor de Sara's signature Love and Romance Collectie- I love you mallen gebruikt. Een ouder setje maar ik blijf hem leuk vinden.
de kleuren zijn niet okay overgekomen in de eerste foto. Ze zijn zoals in de tweede hieronder. Maar in de eerste kan je mooi de goudkleurige folie zien. De I en You zijn gedaan met het mooie parelmoer papier van Crafter's Companion.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. Ooh fabulous card. Love the card to start with but then you added the foil ๐Ÿ˜ And then you did the cut out ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ thanks for sharing over at A Gem of a Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful, I love how the foil works with that gorgeous background, wow! Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers.
    Glenda DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous colours and loving the touch of gold too. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card. Beautiful colours. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this week. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria