zaterdag 20 oktober 2018

Sparkle.....



Een beetje laat op de dag om nog een blogpost te maken, maar heb een goed excuus want ik ben naar de Paper Passion beurs geweest. Echt superleuk en natuurlijk leuke dingen gekocht ;) kan je zien op mijn facebook tijdlijn ;)

Ik heb dit kaartje net afgemaakt. Was er gisteravond aan begonnen maar moest nog even de stansjes opplakken. En kan hem nu dus laten zien.
Ik heb de stempels van de Crafter's Companion Christmas Wonderland set gebruikt. De achtergrond heb ik gemaakt met de Spectrum Noir Sparkle pennen. De stansjes komen van de volgende sets: Sneeuwsterren achter de roosjes komen van de Sara's Signature Winter Wonderland collectie Snowflake Quartet, De takjes zijn van de Gemini Festive Foliage 2, en de Sparkle is van de Gemini Sparkling Snowflakes 1 set.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

hugss Ria

1 opmerking:

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria