zondag 21 oktober 2018

Happiness blooms from within....


Vandaag niet al te veel poespas op mijn kaartje voor vandaag. Ik heb de Crafter's Companion Blossoming Bouquet gestempeld met Archival en gekleurd met de Spectrum Noir Aquamarkers. Achtergrond is ook gedaan met de aquamarkers en een stukje mica/acetate waar je spetters op maakt en die druk je dan rondom je gestempelde afbeelding. Eromheen heb ik met de hand wat stikrandjes gemaakt. En gemat op groen karton. Tekst zit bij deze stempel dus past perfect. Een paar sequins en de kaart is klaar.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Oh, I just love how you did the background! It is wonderful! Love the added stitching as well! Lovely sentiment! Thanks for joining us at A Gem of A Challenge!
    Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional use purple” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, I had been away on holidays and couldn’t comment earlier …

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria