maandag 8 oktober 2018

Cogs Patchwork....



Annemieke had mij gevraagd of ik een kaartje wilde maken met de nieuwe Gemini Cogs patchwork malletjes... en ja daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen hahahaha Maar ipv een strakke patchwork kaart heb ik er een slinger aangegeven met de gestikte lijntjes. Het is een erg leuke set om mee te werken en ben benieuwd naar de andere setjes want zag dat er ook leuke vlinders en bloemen van waren hahahahaha hint hint.....

Het papier is van de Sara's signature collection Vintage tea party en Centura Gold.

ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Great vintage card. Thanks for joining us at CCT.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moooi vind hier ook de geslingerde lijntjes mooooier bij passen dank je wel voor het meespelen bij de Scrapbook Stamp Society and good luck gr monique DTmember

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gaaf Ria

    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria