donderdag 25 oktober 2018

Happy Birthday....



Er is verleden week een nieuwe serie Stempels, Mallen uitgekomen van Sheena Douglass en die zijn echt weer keigaaf. Ik heb tot nu toe alleen maar de Vlinder stempel Butterfly Beauty om mee te spelen maar hoop de rest toch ook in mijn inky vingers te krijgen haahhahaha Ik heb de stempel op een kant en klare geembosde kaart gestempeld en ingekleurd met de Spectrum noir Aquamarkers en zoals je op de foto hier beneden kan zien de Clear overlay Sparkle pen gebruikt. De tekst is gestempeld met de nieuwe Spectrum Noir Finesse stempelpad die is eigenlijk voor het gebruik met Alcohol markers (zoals Memento) maar als je papier droog is dan kan je hem ook hiervoor gebruiken. 

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. So pretty, I love your sparkling butterflies!
    many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your butterflies are beautiful! Pretty background for them, too. Thanks for linking up with us at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your trail of butterflies looks so pretty with that fun background. Thanks for joining in at STB

    BeantwoordenVerwijderen
  4. me again.......also thank you for sharing with us over here at Creative Knockouts Challenge blog and best of luck with your entry.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a sweet card, loving the butterflies.
    Thanks for joining us over at Penny's.
    Jean xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria