woensdag 17 oktober 2018

Have a beautifull day...


ik heb dit kaartje gemaakt met een stempel en mal van Crafter's Companion maar omdat de stempel van teamie Susan is weet ik er de naam niet van hahahahha erg he maar vind het een superleuke stempel en heb hem gekleurd met de Spectrum Noir Aquamarkers. En eigenlijk het zelfde met de mooie mal die erachter zit daar had ik eens een voorbeeldje meegemaakt voor de Marktkraam hier in het dorp maar vergeten de naam te noteren.... Ik heb het papier gekleurd met de Spectrum Noir Sparkle pennen. Papier is van de Crafter's Companion Pink and Peaches paperpad.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....


hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at Creatalicious, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just beautiful Ria! I'm so glad you shared this with us at Cupcake Inspiratons! Wendy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card and wonderful elements. Thanks for joining us this challenge at Creatalicious and hope to see you again soon. Donna - DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional use purple” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, I had been away on holidays and couldn’t comment earlier …

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria