zaterdag 9 maart 2019

Thank you....

Ik ben gistermiddag aan de slag gegaan met 1 van mijn favoriete stempels van Crafter's Companion Rose Blooms... vind het zo'n mooie en ben geen op rozen. Ik heb de stempel op watercolouring papier van CC gestempeld met de Spectrum Noir Finesse Pebble.

Daarna heb ik de Rose Blooms ingekleurd met de Spectrum Noir Harmony Inkpads en een CC waterbrush. De roos is gedaan met de Damson Wine. Stempel de inkpad op je glasplaat of op eens Stukje Mica/Acetate en werk daarvan af.

De bladeren zijn gedaan met de Pine Tree groen. Om de bloemen heen heb ik gekleurd met de Pumice grijze inkpad.

En dit is dan het eindresultaat van het totale kaartje. Om het randje heb ik eerst een recht stikrandje geprikt en daarna een kronkel stikrandje. Als je dit ook wilt doen moet je wel altijd rekening houden met hoeveel ruimte je nog hebt rondom de afbeelding.  Daarna heb ik designer papier gebruikt uit de Blue and lavender paperpad. En Matt Mirror karton van de Enchanted Forest collectie.
De mooie randmal is uit de Peony collectie van Crafter's Companion en heet Filigree Edge Border. De tekst stempel is uit de Say it with words stempelset. 

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....




hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart gemaakt. Erg leuk dat stikrandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty! Thanks for playing along with us this week at the Color Throwdown!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully done. Love the overall design. Thanks for playing along with us this week at Jo's Fun Friday. AJ DT JFF

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria