vrijdag 1 maart 2019

for you.....


oh hoe snel gaat het jaar... we zitten alweer op 1 maart de dag dat het carnaval hier in het dorp en omstreken los barst :) geen gehos voor ons hoor. Ik gebruik mijn energie (dat kleine beetje dat er is...)liever om andere dingen te doen hahahaaha
Dus vandaag dit kaartje met het lieve konijntje van Lee Holland. Dit is Bunny smelling flower.... ik zie zoveel leuke stempeltjes in de shop van Lee, maar goed dat er hier een strak budget is anders had ik de shop leeggekocht hahahahaha
Ik heb het konijntje gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden, witte molotov marker en blending sollution/doezelaars. Het papier is van de Action. De tekst komt van de Sara's Signature stamps die bij Crafter's Inspiration nr 21 zitten. En ik heb de nieuwe gave Gemini Stitched Edge Circle mallen gebruikt. Dat scheelt een hoop steekrandjes maken hahahhaha.... Binnenkort overal verkrijgbaar maar nu al te koop op Create and Craft

   Gemini Nesting Stitched Edge Circle Dies No Colour

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

https://crafting-with-friends.blogspot.com/2019/03/challenge-81.html
https://polkadoodle.blogspot.com/2019/03/wk-9-polkadoodles-crafting-anything.html
http://coloritcreateitshowitoff.blogspot.com/2019/03/march-challenge.html
https://craft-deebowz.blogspot.com/2019/03/march-2019-challenge.html




hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Adorable card! Thanks for joining us for Week 9 at Polkadoodles Crafting Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is so sweet. Love the stitched look and the papers you used are perfect for spring. Great job on coloring. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ria this is so beautifully designed and perfect for our March challenge. Thanks for sharing your creative talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria