maandag 18 maart 2019

may your day be filled with sparkle....


Ik ben al 2 dagen nu alleen maar aan het spelen met de Spectrum Noir Harmony inktpads. Gisteren alleen grotere achtergrondjes gemaakt en vandaag dacht ik laat ik is wat andere vormen ermee maken. En dat werkte ook erg leuk :) De cirkel is uit de Gemini Stitch Edge Circle set. Ik heb voor ik begon met het paarse tape van de Action een rand afgeplakt zodat dit wit blijft. En daarna de kleuren erop gezet met de Inkt applicators van Spectrum Noir en waterdruppels gemaakt met de Waterbrush.

Ik heb de bloemen van de Layered Peony gestempeld met de Finesse Zwart Alcohol proof inkt en gekleurd met de Spectrum Noir Triblend markers. De tekst is van de Enchanted Forest Collectie.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria


9 opmerkingen:

  1. Beautiful card, the circular base for the greeting and flowers is gorgeous, thank you for joining us at MMM.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is absolutely stunning! Love your coloring!! Thank you for playing with us at Make My Monday and hope you can join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermoooi dank je wel voor hett meespelen bij de scrapbook stamp society and good luck gr monique DTmember

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig Ria

    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW what a beautiful card! Your background is stunning. Purple is my favorite color too! Thank you for joining us at Pile It On. Sorry for the problem with our Linky; please resubmit your project here: http://pileitonchallenge.blogspot.com/2019/03/pile-it-on-challenge-152-your-favorite_17.html. Best, CG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous background and love the flowers.Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous colors and card! Thanks for sharing with us at Cupcake Inspirations!
    Hugs,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the colour of these flowers. Thank you for joining in the Crafting From the Heart challenge and hope to see your lovely work again.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful!
    Thanks for playing at Pile It On!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria