donderdag 7 maart 2019

Joyeux Anniversaire....


Voor vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met de mooie Sara's Signature Parisian collectie en de Spectrum Noir Harmony Inktpads en de Aquablend potloden.
Als eerst heb ik de achtergrond gemaakt met de blauw tinten uit de Harmony collectie.
Daarna heb ik er met de Spectrum Noir Watermark inkpad en zwart embossing poeder de Provencal Peony op gestempeld.

Deze heb ik ingekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden.



En dit is het eindresultaat geworden. Ik heb de tekst uit de French greetings set gestempeld op Vellum en dit om de afbeelding gevouwen en vastgeplakt aan de achterkant. Ik heb de A4 Luxery papers (matt mirror,mirror en glitter) gebruikt uit vorige collecties. En overal flink wat stikrandjes omheen gezet. 


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


Hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, het strookje vellum maakt het helemaal af. Gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria