maandag 4 maart 2019

Especially for you....



Vandaag dit kaartje gemaakt waar ik is niet te veel bij na heb hoeven denken. Dat is ook wel is lekker eigenlijk gewoon doen zonder te hoeven opletten of je niet buiten de lijntjes aan het kleuren ben etc....
Ik heb dus de mooie 12x12 paperpad van de Crafter's Companion Peony collectie gebruikt en de Cut en Embos folder Trellis Vines uit deze collectie. Ik heb na het cut en embossen het designpapier lichtjes gekleurd met de Imagination Crafts white gold wax. Daarna heb ik er een stikrandje omheen gemaakt en een gedeeltelijk stikrandje rond de uitgesneden vorm. Het stuk wat ik eruit heb gesneden heb ik omgedraaid en er achterste voren weer in geplaatst zodat de achterkant van het design papier tevoorschijn kwam met een ander patroontje. De tekstlabel en het vlaggetje bovenaan komen allemaal uit de Paperpad. Er zit een uitdrukvel met mooie labels etc bij. Ik heb de bloem nog eens uitgeknipt uit het designpaper om deze er met CC Foam tape op te plakken. Het geheel op een witte basis kaart geplakt en het kaartje was klaar.... het schrijven erover duurde langer hahahahaaha

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. A lovely card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, that's a beautiful card and a lot of work for one you didn't have to think about. Thanks for joining us at Make my Monday. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is such a pretty card. Thanks for joining us at Make My Monday

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is really lovely! I think it has so many beautiful layers and the color palette is soothing and refreshing. You made a lovely piece of art here and I'm so glad you took the time to share your talents with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria