dinsdag 19 maart 2019

Hello...


Nog maar een kaartje gemaakt met 1 van de achtergrondjes die ik had gemaakt met de Spectrum Noir Harmony Inkpads. Deze heb ik gebruikt met de Cut en Embos folder Trellis Vines van de Peony Collectie. Alleen heb ik deze niet geheel uitgestanst en geembossed zodat ik het gedeelte uit kon knippen en als vaas kon gebruikten met de Layered Peony stempels. Deze zijn gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden. De tekst hello is ook uit de Peony Collectie en het glitter en mirror karton is van de Enchanted Forest Collectie.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



Hugs Ria

6 opmerkingen:

  1. wow, Ria, this is a gorgeous card, beautiful designed

    Thank you for joining us at TRY IT ON TUESDAY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A gorgeous floral card Ria. Thank you for joining us at Try it on Tuesdays.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card with lovely colour palette

    Thanks for joining us at Try It On Tuesday challenge

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, I love these colors! Great card! Thanks for playing along with challenge up your life!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very nice and well designed card. I like the protruding flowers and the embossed vase. Great!
    Dear Greetings
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautifully made and great colours in this card! Thank you fro joining us at Creatalicious Challenge - good luck

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria