dinsdag 19 februari 2019

With Sympathy....

Ik ben vandaag begonnen met een lekker makkelijk kaartje.  Ik heb de grote vlinder stempel gebruikt uit de Sara's Signature Flutterby collectie. Ik heb het papier afgeplakt met het paarse tape van de action. Maar aangezien ik met mijn inky vingers per ongeluk mijn witte gedeelte smerig had gemaakt heb ik het uiteindelijk toch uitgesneden. ZONDE....

Ik heb de vlinder gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en de CC waterbrush...


Ik heb gedeeltes van de vlinder ook nog ingekleurd met de Clear overlay Sparkle pen van Spectrum Noir. Niet de gehele vlinder want ik wilde het niet alleen maar laten glimmen. Het blijft toch een rouwkaartje dus niet al te vrolijk... Om de vlinder heen heb ik een kader gemaakt met de Spectrum Noir Artliner 01....

  De tekst stempel komt uit de Sara's signature Parisian collectie en heet Everyday greetings.... Ik heb het gemat met de A4 luxery Mat mirror en mirror cardstock. Witte stippels zijn gemaakt met de Molotow marker.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

2 opmerkingen:

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria