zaterdag 23 februari 2019

Hello....

Op sommige momenten dan vallen echt alle puzzelstukjes op hun plaats als je bezig bent met het maken van een kaartje. Zo ook bij deze. 

Ik had wat stukjes wit karton gesneden en dacht hmm laat ik is gaan spelen met wat stempels. Dus gekozen om te werken met de Crater's Companion Paradise stempelset. Deze gestempeld met de Spectrum Noir Finesse Waterproof. En ze daarna ingekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden. Toen bedacht ik oh jammer dat ik de bloemen niet met de Watermark en embossing poeder heb gedaan... boem ik heb toch een watermark pen liggen dus rondom de bloemen een randje gemaakt met goudkleurig embossing poeder. Ja daar wordt ik dan blij van.... hahahahaha maarja nu er nog een kaartje van maken. Nou toen het geheel gemat op het mooie A4 luxery mirror kaart uit de Enchanted Forest collectie. Ik wist al dat ik de leuke Hello woord edge'able stamp en die wilde gebruiken dus even kijken hoe het het mooiste uitkomt en uitstanzen met de Gemini. Daarna er op geplakt met het Crafter's Companion red liner tape en op een witte basis kaart geplakt. En het kaartje is af. oh nee ik moest er nog iets opstempelen en daar heb ik 1 van de teksten van de Hello Stamp and die voor gebruikt. Hier en daar een paar pailletjes geplakt en hij is echt klaar.

 Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


Hugs Ria

6 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, thanks for joining us at Allsorts . Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautifully bright and cheery creation and perfect for our 'Spring' theme at Allsorts challenge, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat een mooie kleuren .
    Ik ben je gaan volgen, kom je ook eens een kijkje op mijn blog nemen , en eventueel volgen?
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, love the glitter paper and added gold on your image.
    Thank you for joining Creative Moments
    Hugs From Africa!
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful. Gorgeous colouring. Thanks for sharing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria