vrijdag 8 februari 2019

Thanks a million....



Ik kan het echt niet laten om stikrandjes op mijn kaarten te maken en deze keer is het dubbel zo handig omdat je nu ook geen vieze plakrandjes hoef te verbergen met de Flutterby collection acetate. Ik heb eerst de achtergrond gemaakt met de Spectrum Noir markers in de DP serie. In de balk bovenaan kan je terugvinden hoe ik dit doe. Daaruit heb ik de Gemini Stamp and Die Thanks mal gestanst met de Gemini machine. De basis kaart heb ik gemaakt van het mooie Parelmoer karton van Crafter's Companion. Om het kaartje zit nog een randje vellum,  waar ik de tekststempel van de Thanks stamp and die op heb gestempeld.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


Hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Super!! Gezellig dat je kaartje meedoet bij Penny's. Succes!!
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great idea to stitch acetate to a card. And... speaking of the card... it is beautiful. Thanks for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge Blog. DT Kathy [myasperations.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria