vrijdag 15 februari 2019

Dreams....

De achtergrond heb ik gemaakt met de Spectrum Noir alcohol markers en 96%alcohol je kan dit terugvinden boven in de balk onder kliederen met SN markers.
Maak een rand om je werkje heen met het paarse tape van de action. Dan beschadig je het papier niet. Plaats daarover heen de Imaginations Crafts stencil die bij de Crafter's Inspiration nr.21 zit. Zet ook vast met de tape.

Ik heb een zwarte Archival Inktpad gebruikt om alles zwart te maken. Met het resultaat hieronder. Ik vind het zelf erg mooi.


En dit is dan het kaartje gemat op Zwart glitter karton van Crafter's Companion. De dreams snijmal uit de Enchanted forest collectie en een mooie strik. Een dubbel stikrandje eromheen en klaar.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....




Hugs Ria



2 opmerkingen:

  1. Absolutely amazing card! Love the design!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week for our Challenge!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria