woensdag 27 februari 2019

Just a note...


Oh ik zei al dat ik in de problemen zou komen met deze nieuwe Crafter's Companion Peony collectie en zoals je ziet heb ik weer alleen maar zitten spelen met mijn mallen en stempels en designer papieren etc.... zoo mooi deze nieuwe collectie. Als je hem ziet liggen ergens MEENEMEN!!! 
niet twijfelen!!! gewoon doen hahahaha

Ik heb als eerste de bloemen van de Layered Peony NG-PEO-STD-LAYP gestempeld met de Spectrum Noir Watermark stempelpad en goud embossing poeder. Daarna heb ik de bloemen met de bijpassende mallen uitgesneden met mijn Gemini. Ik heb ze gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en een waterbrush. Het designer papier is uit de 12x12 paperpack en daarin zitten ook mooie uitdruk toppers merendeels met een mooie tekst etc. Dus dat is helemaal handig. De Basis voor mijn label is een nieuwe Mal van de Gemini Elements- Torn Edge oval GEM-MD-ELE-TEDV , deze is niet van de Peony collectie maar een wel een MUSTHAVE!!! er zijn allerlei nieuwe vormen uit ook met een stitched randje... Echt iets waar ik zooo naar heb uitgekeken :)

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

10 opmerkingen:

  1. Love your card, so beautiful, thanks for joining us at Allsorts . Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, Ria...this is GORGEOUS!! Such a lovely creation. Thanks so much for sharing with us. Hope you're having a blessed week and that you will join us again soon.
    Karen L
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You have created a really pretty card for our Spring theme at Allsorts challenge, those blooms look lovely on the oval shape, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really lovely! Thank you for playing along with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a really pretty card. Love what you did with those flowers.
    Cath x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous card, Ria ! These flowers are really beautiful and I love the lovely design of your card. So many pretty details. Thanks so much for sharing and for playing along at Addicted to Stamp and More.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How beautiful Ria. I love the colours and the dies you have used.
    Thankyou for entering my Flower challenge at CCM.
    Hugs Kimx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely shape and gorgeous flowers. Thank you for sharing your card with is at Crafty Cardmakers.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card.... Thanks for playing with us at Crafty Cardmakers..

    Good luck...
    Hugs
    Dr Monika Shukla
    DT - CCM

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria