vrijdag 1 februari 2019

Happy.....


Yeahhh dat is hoe ik me voel.... hahahahaha Ik heb dit kaartje gemaakt met de mooie Imagination Crafts stencil en de Happy edge mal die bij de nieuwste Crafter's Inspiration  issue 21 zitten. Er zit ook nog een mooi stempelsetje bij daar moet nog mee gespeeld worden haahhaaha

Dus als eerste een stukje Sheena White stamping card op mijn Spectrum Noir Craftsheet geplakt met de paarse tape van de Action. Je zorgt dat het ongeveer 5mm overlapt op je papier zodat je aan het einde een mooi wit randje erom heen krijgt. Daarna met Glycerine en de Spectrum Noir Sparkle pennen de achtergrond gekleurd in paars/blauwe tinten. Toen het stencil erover heen geplakt En met de Zwarte Sparkle pen en de SN Inkttool/sponsje het zwart op de stencil aangebracht.

Als je dan het stencil weg haalt dan zie je dit zoals de foto hieronder.


En als je dan het tape verwijdert dan zie je het mooie witte randje eromheen.


Ik heb daarna een randje erom heen gestikt. En toen de maat genomen voor het kaartje. Ik wilde namelijk ook de Happy tekst edgemal gebruiken. Dus uitgemeten hoeveel ik nodig had voor de tekst en toen uitgestanst met de Gemini machine.
En dan is dit het eindresultaat.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. beautiful blue/purple stencilling, love the way you positioned the die, a fabulous card, thank you for joining in at the Alphabet Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty! I am amazed how beautifully the stenciled image came out! I don't seem to get a crisp image when doing this technique. Thanks for inspiring me to try again! Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, totally gorgeous!! Thank you for joining our Alphabet 'wings' challenge.
    Diane AC DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty. I love how you created the pattern and the stitches and beautiful bow makes this card even more beautiful.
    Thank you for sharing with us at CRAFTY CATZ. Best of luck! Nick

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria