dinsdag 1 januari 2019

Dreams....


Ik wens iedereen een geweldig 2019 met veel geluk, liefde, gezondheid en creativiteit...
Ik ben het jaar creatief begonnen met dit kaartje. Ik kreeg deze geweldige stempel van Crafter's Companion genaamd Wild & Free en deze mooie Embos en cut folder Moulins Frame die ik heb uitgesneden uit Sheena's white cardstock. Met deze folder krijg je ook de binnenkant los waar ik de Ara en de bladeren op heb gestempeld, met de Spectrum Noir Finesse Waterproof inktpad, En daarna heb ik de stempels ingekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden. De frame heb ik gekleurd met de Spectrum noir Midas inktpads. Het achtergrond papier is van de Blue & Lilacs collectie die nog maar heel moeilijk te vinden is want hij is overal zo goed als uitverkocht helaas. Wilde dat ik er nog een paar pads van had... zulk mooi papier. Ik heb er nog een stikrandje omheen gedaan en toen was het kaartje zo goed als klaar. Ik heb de frame met de Crafter's Companion Foam sheets erop geplakt zodat het ietsjes hoger ervan komt te liggen. De tekst is van de Sara'sSignature Enchanted Forest collectie.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


Hugs Ria

6 opmerkingen:

  1. Just beautiful! Thanks so much for playing in our ‘Anything Goes using Dies from Companies carried at the DRU Store’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card ;o)
    Thank you for joining us at DIES R US challenge.

    Barbara
    Dies R Us Challenge Blog DT
    http://carterie-creative.blogspot.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! Thanks so much for participating in the My Time To Craft Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is fabulous! That bird is just darling. Thanks so much for linking up with the DRU "Anything Goes" challenge. Best of luck to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! I love the colours and your colouring. Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. I hope you can join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ria this is so beautifully designed and perfect for our January challenge. Thanks for sharing your creative talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria