dinsdag 22 januari 2019

a little birdie told me....


Jakkiederrie wat een vreselijk weer is het. Ik heb echt een hekel aan kou en sneeuw..... Dus ik ben voor een lekker tropisch sfeertje gegaan met mijn kaartje van vandaag. Ik heb de Crafter's Companion 3D embossing folder Regency Swirls gebruikt uit mat zwart karton en deze met de Imagination Crafts Wax gekleurd. Daarboven op heb ik de Provence Fram cut en embos folder gebruikt uit wit karton dat ik met de zwarte Spectrum Noir Harmony inktpad zwart heb gemaakt en daarover heen is de Imagination Crafts Wax in donker paars gegaan. De binnenkant heb ik gemaakt met de Alcohol ink techniek met de Spectrum Noir Markers. De toekan komt van de CC Spread Your Wings. Ik heb ook delen van de volgende sets gebruikt: Life for today en Tropical lovebirds.
Deze heb ik gekleurd met de Spectrum Noir alcohol markers...

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....


hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. This is beautiful. I adore the background for the pattern and an amazing shades of grey. Thank you for joining Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My goodness, this is so beautiful! I love how the craft wax shimmers on the grey embossed paper, it is such a lovely touch! Thank you so much for joining us Paper Girls in our Sparkle and Shine challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria