donderdag 17 januari 2019

Paradise....


Vandaag weer een kaartje voor het Crafter's Companion NL dt.
Voor dit kaartje heb ik de Stempelset Paradise gebruikt en deze gestempeld op Sheena Douglass white stamping card met de Spectrum Noir Finesse black noir. Ik heb de afdrukken gekleurd met de Spectrum Noir Alcohol markers en ben er lichtjes met een tissue met de Midas goud inkt erop over de ingekleurde afdrukken gegaan zodat er lichtjes een laagje goud achterbleef. De harten van de bloemen zijn gedaan met goud stickles. De gebruikte embossing folder zat bij 1 van de voorgaande Crafter's Inspiration magazines en is een mooi A6 maatje. Ik heb 1 van de achtergronden gestempeld met de Spectrum Noir Midas goud stempelinkt en gemat met de Mat goud karton van Crafter's Companion en het zwarte karton. Alles is geplakt met de CC Red liner tape. De gekleurde afdrukken zijn geplakt met de CC Foam1 mm.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. A beautiful card. Thanks for joining us at Cardz for Galz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for joining us at challenge Lemon Shortbread Dt Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A stunning card. Gorgeous design. Thanks for joining us at Cardz 4 Galz. Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria