dinsdag 29 januari 2019

To a dear friend....


Ik zag dat ze bij Catch the Bug een kleuren challenge hadden dus dacht hop daar doe ik aan mee. Had net allemaal mooie nieuwe digistempels besteld en dacht hmmm daar past de mooie Parisian Collectie toch maar mooi perfect bij... Dus leuk gecombineerd samen.
Het hekje is de Parisian border die en de tekststempel is van de Every Day greetings...
Digistempel is gekleurd met de Spectrum Noir Alcohol markers en de achtergrond van de stempel heb ik gekleurd met de Spectrum Noir Harmony inkt pads Baby blue en Pumice. De achtergrond is gemaakt met de Spectrum Noir Sparkle pennen en glycerine...

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....


hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. ooh, I love your purples adn that is one of my favorite images! I really like that intricate die too!
    Hugs, Joy
    joyfullystamps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is gorgeous. Great die cut and stitching. Thanks for joining in the Catch the Bug Color Challenge, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely beautiful card. You color so pretty, thanks for joining us at Catch the Bug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is simply gorgeous! Thanks for joining us this week at Catch the Bug = good luck in the draw. We hope to see you gain soon.
    Jen L
    Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How beautiful! I love your layout and pretty coloring. Thanks so much for joining us for the Tuesday Throwdown challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria