woensdag 2 januari 2019

Never forget to fly.....

Je hebt wel is van die dagen dat je denkt oh ik ga dit of dat doen en als je dan bezig ben ermee denk je alleen maar OHJEE dit gaat helemaal mis..... Zo ook met dit kaartje.... hahahaha Ik heb de mooie Lyon Frame GEM-CEF-LYONF  gebruikt uit de nieuwe Gemini Embos en Cut serie. Ik heb het Sheena White card gebruikt om de frame uit te snijden en embossen. Daarna heb ik het eerst met de Spectrum Noir Harmony Ocean Blue gekleurd, dat zag er erg mooi uit toen lichtjes met de Black Noir erover heen gesponst, en toen zag het er nog steeds mooi uit tot ik dacht oh laat ik de Midas goud gebruiken dat is mooi met het zwart..... gedachte is inderdaad goed zwart goud is mooi maar ik vergat voor het makkelijke even dan blauw en goud gewoon GROEN wordt hahahahaha dus nu had ik een groen frame en na meer vogelen ermee heb ik het opgegeven en is het maar dit gebleven.....
Ik heb de achterkant van de basis kaart eerst bewerkt met de Spectrum Noir Harmony inktpads. Ik heb de pads gestempeld op mijn glasmat en toen er een paar druppels water bijgedaan om de inkt vloeibaarder te maken. Daarna met een stukje Acetate heb ik de inkt opgenomen en deze toen op de witte basis kaart gedrukt en uitgewreven. In de kleuren Black Noir, Smoked Pearl, Ocean blue en Baby Blue. Dit heb ik toen laten drogen en ondertussen stempels uitgezocht die ik erover heen wilde stempelen. Deze keer viel de keuze op een oudere set van Sheena Douglass de Texture It uit de A little Bit Sketchy serie. SD-LBS-TEXT en deze gestempeld met dezelfde Harmony kleurtjes en de Midas Goud stempelpads. De tekst is van de Sheena Douglass Perfect Partner Butterfly Beauty SD-PPS-BBE gestempeld met de Finesse Waterproof.  De grote vlinder is van de Sara's Signature Flutterby Collectie en deze is gestempeld met de Finesse waterproof en gekleurd met dezelfde kleurtjes Harmony inktpads als ik heb gebruikt voor de achtergrond.  Alles bij elkaar ben ik wel tevreden maar het had toch weinig gescheeld of het was in de prullenbak belandt. Denk dat ik er even aan moet wennen hahaahaha

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Such a beautiful card Ria. Love the design and the butterfly is gorgeous. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous. I love all the amazing textures and colors. Thanks so much for sharing with us. Please join us again soon.
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful card! Lovely colors. Thank you for joining us at The Crafty Addicts.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria