maandag 12 maart 2018

Zomaar....


Ik ga jullie allemaal de komende weken flink vervelen met TAGS!!!!!! want ik heb er superveel gemaakt en ja dan kan ik ze beter maar laten zien toch hahahahha Whimsy stempel Daphne gekleurd met de Spectrum Noir Metallic en Colourblend potloden. Tekst is een Only Words mal van Crafter's Companion. Ik heb de stempel met versamark gestempeld en zwart embossingpoeder. Witte stippels met de witte Molotow marker.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. Lovely...so beautiful.
    Thanks for joining the challenges of polkadoodles.
    Mónica GT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig mooie techniek dank je wel voor het meespelen bij de scrapbook stamp society en toi toi toi gr Monique DTmember

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice.
    Thank you for joining us at Polkadoodles.
    Greetings Geesje (GDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige flessen label Ria

    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous tag...Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.
    Wendy x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria