vrijdag 16 maart 2018

If you light....


Ohh vandaag zijn er weer mooie nieuwe stempels uitgekomen op Hochanda en deze is er 1 van. De Chinese Lantaarn 1 van mijn favorieten. ik vind de lantaarntjes altijd zo mooi en net of ze van rijstpapier zijn gemaakt. Ik heb de mijne gestempeld op Watercolour papier van Crafter's Companion en Versafine Onyx Black gebruikt. Het inkleuren heb ik gedaan met de Spectrum Noir Aqua markers en Clear overlay Sparkle pen.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great card, love the background and such a beautiful sentiment. Many thanks for sharing with us over at Polkadoodles Challenge. Take care, Ann-Marie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thank you for play with us in Polkadoodles Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria