dinsdag 20 maart 2018

Live your dream....


Hallo,
Vandaag heb ik dit kaartje om te laten zien dat ik heb gemaakt met de leuke vlinders uit de Flutterby Collectie van Crafter's Companion.

Ik heb een pagina uit een boek gescheurd en deze op de maat van de basiskaart gesneden en deze toen met glycerine en de Sage Spectrum Noir Sparkle pen gekleurd. Daarna heb ik een paar kleine takjes stempels gebruikt van Crafter's Companion stempelsets Rose Buds en Beautifull Bouquet. En deze met Versafine Onyx Black erop gestempeld.  De teksten zijn ook uit de Flutterby collectie Fly Away.
De vlinders en bloemen zijn gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden en Geurloze terpetine. De witte stippels zijn gemaakt met een witte Molotow marker.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. This is beautiful Ria. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Sparkles Monthly Challenges.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful and elegant card! Thank you so much for sharing your fabulous Spring card with us over at Sparkles Monthly this month, I do hope you'll join us again soon, love Jacky x
    Sparkles DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria