donderdag 15 maart 2018

Happy Birthday...



Voor vandaag heb ik weer een doosje op het programma staan. Ik heb het gemaakt met de Ultimate Crafter's Companion Pro, Neenah Desert Storm, Quilling Flowers, Assorted Leaves en Traditional Stamen,Sentiment van de Glamour collectie en papier van de Shabby Chic collectie.

Het is super makkelijk om doosjes te maken met de Ultimate Pro maar je kan er ook mee embossen en bijv. envelopes maken. Zeer handig als je zoals ik weinig ruimte heb en geen zin om de Silhouette Cameo uit de kast te gaan halen.... :)

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....
http://audsentimentschallengeblog.blogspot.nl/2018/03/199-bingo-sentiment.html Fav colour, stitching, Ribbon is my bingo line...


hugs Ria

1 opmerking:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at Creative Knockouts, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria