maandag 12 februari 2018

Wishing you a fantastic birthday....


Zaterdag kwam er hier weer een mooie lading met materialen binnen en ik moet daar dan natuurlijk gelijk mee aan de slag... ja want dat kan je toch niet ingepakt laten liggen... stel dat je het vergeet.... hahahahaa Als eerste ben ik gaan spelen met de mooie nieuwe Die'sire Elegant Trellis mal. Deze bestaat uit allerlei kleinere mallen en dan kan je zelf de vorm gaan bepalen waarin je de mallen op je papier plaats. Ik heb er voor gekozen om een langwerpige kaart te maken ermee.  Daarna heb ik met de folies en transfers van de Flutterby collectie de vlinder met swirls aangebracht deze had ik niet nieuw maar vond ze er zo mooi bij passen net als de tekst die is van een oude Sentimentals set.  Ja en dan komen we bij de mallen waar ik echt naar uit heb gekeken.... De Die'sire Quilling flowers.. ze zijn zooo mooi en zo makkelijk om te gebruiken. Ik heb de Shabby Rose Duo en de Textured Stamen en de Assorted Leaves gebruikt uit deze serie. Je hebt ook een quilling tool nodig want dat maakt het super makkelijk om het allemaal bij elkaar beet te houden. En dit is het totaal kaartje dan geworden :) ik ben verliefd op de assorted leaves die zijn zooo leuk en mooi....



Ik wil graag meedoen aan de volgende challenges....


hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. So beautiful Birthday card! Thank you so much, Ria, for joining the challenge at Crafting from the Heart that we are sponsoring! Good luck with your entry!

    DigiClub - You can get as many images as you like

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing card!!!!
    Thanks for playing along with us!
    Ana Isabel Dt Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria