zondag 4 februari 2018

Thinking of you....



Voor mijn kaartje van vandaag heb ik een stempel van de A little Bit Sketchy stempelset Winter trees gebruikt van Sheena Douglass.
Ik heb met mijn Spectrum Noir Aquablend potloden de achtergrond gemaakt en de stempel is gestempeld met de Versafine Onyx Zwart.  De tekst is van een set van Crafter's Companion Sentimentals. Ik heb ook de Spectrum Noir clear overlay sparkle pen gebruikt maar dat kan je helaas op de foto niet goed zien. Om de rand van het gestempelde afdrukje heb ik met de hand een randje gestikt. Eerst prik je dan gaatjes in het papier met een prikpen en kussen, handig is om dan ook een liniaal te gebruiken als je rechte lijnen wilt hebben... Gemat met mooi Glitter en Metallic karton van Crafter's Companion.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Beautiful stamp and stamping, lovely design and I love the stitching! Thank you for joining us at Crafty Calendar.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful stamp,great background and love the stitching---Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart
    en wat een mooie stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The silhouette stamp with these colors is so striking! The glitter cardstock adds a great touch of sparkle.

    Thank you for joining us at Patch of Crafty Friends for our challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria