vrijdag 9 februari 2018

I love you....


Ik heb deze week lekker zitten spelen met de Infusions van PaperArtsy en vind dat poeder zoo leuk. Ik heb het voor het eerst gezien op de dt dag van Cart'n Scrap Art in Emblem Belgie. Het is zulk leuk spul. Voor mijn kaartje heb ik eerst mijn watercolour papier nat gemaakt. Daarna heb ik er een beetje van de Are you cerise en Raspberry poeders op gestrooid. Je hebt maar heel weinig nodig dus wees voorzichtig als je dit op je natte papier strooi want het is heel gauw veel te veel.... Daarna heb ik er de Heatgun op gezet om het te drogen zodat je echt ziet hoe de kleuren uitkomen. Daarna heb ik er nog Stampendous Frantage Shabby White embossing enamel overheen gedaan en ook dit gesmolten met de Heatgun zodat je witte stippels en goud door al het roze heen ziet.

Ik heb een wat oudere mallen set van Crafter's Companion ( Signature Collection Love & Romance-I love You)  gebruikt want ja het is tenslotte over een week Valentijnsdag en dus perfect om deze mal weer is te gebruiken....

Ik wilde al een tijdje een Eclipse kaart proberen en dat houdt in dat je een tekst uitstanst en die verhoogd met 3d foam of zoals ik het gedaan heb ik heb gewoon 5x de tekst uitgestanst en die eronder geplakt om de hoogte te krijgen....


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

hugs Ria

7 opmerkingen:

  1. Beautiful! I love that gorgeous background. Thanks for playing along at The Paper Players...so happy you joined us!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous BACKGROUND!! The glitter is so pretty! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “It Must Be Love” Challenge! Awesome details and design! Super work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful as a valentine... or just to say I Love You! Love the colors and the sparkle. Creative Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This card is gorgeous !! The colors and the glitter are just beautiful .. Thank you for joining in on the IF YOU GIVE A CRAFTER A COOKIE Challenge. Fabulous card !! Debra Davison / Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love how you included more than three layers on this amazing card! Thanks for sharing your process, and thanks for joining us for our Layers of Love challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely fabulous background. Stunning card. Thanks for joining us at ‘If you give a crafter a cookie’. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning CAS card design Ria. I love what you've done for this challenge. Thanks for sharing your lovely creation with us at Fab 'n' Funky for our 'Valentine - Say It With Words' challenge. Do come back and play again soon. Hugs, Wends xoxo Fab 'n' Funky DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria