donderdag 22 februari 2018

Rose bloom...


Dit kaartje is zo mijn ding.... vind hem helemaal geweldig hahahaaha Ik heb de Crafter's Companion Rose Bloom gebruikt en deze gestempeld op watercolouring papier met de Versafine Onyx Black inkt en ingekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en de Clear Sparkle pen.

De achtergrond heb ik gemaakt met de Gemini machine, zwart karton, de French Lace  3D embossingfolder van Crafter's Companion en Gilding wax. Gemat op CC zilver mat metallic karton.

De mal die ik heb gebruikt is uit de Sara Signature Glamour collectie Venetian Mirror uitgestanst in het zilver mat metallic karton.

1 opmerking:

  1. Love this card, wonderful, thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks.

    Leanne DT/4CC

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria