vrijdag 26 januari 2018

Winter....


Ik heb voor dit kaartje de mooie Sheena Douglass- A little bit skethy- Winter trees  (SD-LBS-WT)stempelset gebruikt, die deze week is gereleased....
Ik heb gestempeld met de Versafine Onyx black op Crafter's Companion watercolourcardstock.
Daarna met de Spectrum Noir Aquablend, water en een stukje acetate de achtergrond kleuren aangebracht op het papier. De glinsterende delen zijn eerst rondjes die ik met de Spectrum Noir Clear Sparkle pen heb gemaakt en daarna heb ik over die rondjes Nuvo crystal drops transparant gedaan.
Het geheel is gemat op Crafter's Companion Glitter cardstock.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Oh this is gorgeous, very pretty.
    Thankyou for sharing it with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a stunning card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow what a wonderful card, it loos really amazing.Thanks a lot for joining us at our Winter / Snow challenge by Sweet Stampers Challenge
    Hope to see you again.
    Hugs and greetings Angela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card and beautifully tied bow :) Thanks for sharing your creations with us at Creative Fingers & Welcome back!
    DT Tindaloo

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria