zondag 14 januari 2018

Een schitterend nieuwjaar....

http://cartnscrapart.be/nl/product/search?keyword=spectrum+Noir

Vandaag heb ik dit kaartje om te laten zien voor de Facebook Kerstkaarten aktie van Cart 'N Scrap Art. Ik heb de clear stempel Flor op Slee gebruikt en die met Versafine Onyx black op het Neenah Desert Storm Kraft karton gestempeld. Het stempeltje is gekleurd met de Spectrum Noir colourblend potloden en de Spectrum Noir Metallic potloden. De achtergrond is een embossing folder van Crafter's Companion evenals het metallic luxery karton dat ik heb gebruikt.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....




hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. Gorgeous background and a super fun image, really lovely card.
    Thank you for joining our 'No Patterned Papers' challenge this week at Allsorts.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met een leuke afbeelding Ria. Dank je wel om mee te doen met onze challenge. Fijne dag nog, groetjes Veerle DT-ATSC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the elf!
    Great design!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
    Susan
    DT for CHNC
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card and thanks for sharing at our 'BABY IT'S COLD OUTSIDE' challenge at Addicted to Stamps, hope to see you again next challenge..♥
    {aNNie}DT Addicted To Stamps Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for entering our challenge at allsorts Tracy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria